måndag 12 maj 2014

Inspiration

Jag har blivit så pepp på att virka rutor igen! Antar att det har med våren att göra, jag vill ha färg!
Fantastiskt fin kudde, hittad här!
Titta på det här, så vackert, önskar att jag hade det tålamodet. Hittad här.
En vimpelkudde, dör lite av finheten. Hittad här.

Just nu händer det inte så mycket annars, jag är stressad och lite pressad just nu. Jag sover när jag är trött, gråter floder när jag är ledsen och har ont i magen ganska ofta. Men, då är jag ju en känslig varelse också. Försöker intala mig att det kommer bli bra, tillslut! 





4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina saker du hittat :) och det verkar gå att kommentera även från min telefon. Puss älskar dig <3

Unknown sa...

Bra, då vet jag att det fungerar! Älskar dig med <3

Persiljas Hus sa...

Oj jisses vad fint!!!!!!

Unknown sa...

Ja, men visst är det så fint att man nästan får lite hjärtstillestånd! :)