tisdag 24 juni 2014

En liten uppdatering!

Här var det lugnt och stilla. Jag har inte uppdaterat ett ord sen jag flyttade, jag har helt enkelt inte hunnit. Dessutom ligger min systemkamera nerpackad någonstans. Det är fortfarande lite kaos här hemma, men jag hoppas att det blir bättre efter helgen. På lördag ska vi nämligen införskaffa en helt ny bokhylla! 
När det väl är ordning och reda här så lovar jag att lägga ut massa bilder på hur vi bor.

Tiden har jag ju i alla fall, ska tydligen vara arbetslös i sommar, men jag föredrar att säga ledig. Det låter roligare att vara ledig än arbetslös. Allt sådant ordnar sig till hösten, det är jag säker på. 

Jag försöker att se den här lite tunga perioden som en skogsstig. Det får vara jobbigt, uppförsbacke, krokigt och stenigt. För jag vet att förr eller senare så kommer jag ut i en glänta i alla fall. Kanske kan det innebära helt nya möjligheter att vara arbetslös? Vem vet.

Inga kommentarer: