fredag 28 mars 2014

Hej på dig!

Hej! Välkommen hit!

Om jag skulle bli satt på en öde ö och bara fick ta med mig tre saker, så skulle det vara kaffe, snus och garn. Eventuellt skulle jag försöka smuggla med mig mobilen också.

Jag heter Emelie och jag är 21 år gammal (ung?) och besatt av garn. Kanske är det så att jag blev tant, innan jag ens hann bli tonåring. Jag älskar stickiga ullgarn, eventuellt kan det hända att jag stickar i bomull också ibland. 

När jag inte stickar, så läser jag. Eller ser på film, helst franska filmer. Jag tycker även att det är roligt att skriva och att klättra omkring i ödehus. Men helst av allt så stickar jag. 

När jag blir stor så vill jag ha en egen garnaffär, precis som min mamma har. Det är förövrigt min mamma som förser mig med min drog, GARN!

Inga kommentarer: